Monday 14 July 2014

AWAK MASIH SAYANG SAYA?

Assalamualaikum dear diary.....
Pagi tadi bukak2 mata, 7:02 !!! bru terjaga dari mimpi..Astaghfirullahalazim.. Alamak dh lambat ke sekolah!! Aku bergegas ke sekolah sambil mengimbas kembali mimpi yang membuat aku lewat bgun itu. Hurmm. Ak bermimpi, tiba2 dy call. And then aku pun jawab. Pastu aku pun macam pelik sebab dy tba2 dgn suara yg mintak simpati dari aku. Entah apa yang dy cuba cakapkan pada aku, tapi seingt aku, dy terluka disebabkan perempuan. Aku cuba menenangkan dy.. Dan tiba2 dy menyuruh aku keluar rumah. Aku pun pergi, lalu terkejut kerana dy betul2 berada di depan mata aku. Aku tak pasti apa seterusnya yg berlaku. Cuma aku ingat selepas dy pergi itu, aku cuba hubungi dy namun dy pura2 tidak mengenali aku. Dan aku mencarut "Dam* s*a* " kt dy. Sampai sekarang aku fikir apa motif dy buat surprise kt aku lepas tu tiba2 jauhkan diri drpd aku. Hurm. Itulah mimpi aku tadi.
      And then balik dari kelas, tiba2 notifications whatsapp berbunyi dan aku membaca 'message from Fizi' . Aku tersenyum sendiri :-) Masa itu, tak tergambar perasaan. Rasa dirindui walaupun aku tak tahu sama ada dy rindu aku ke tidak. Lantas aku membukanya. 'Hai dya, Hahaha Sorry ganggu Tdur2 Saje je kcau2 Tdur lh putri ku hehe' Haha. Aku tersenyum lagi bila baca. Entah bagaimana aku nak terangkan perasaan aku. Tapi dari mesej itu, aku rasa ada something hint yg dy nak beritahu aku. Suatu perasaan yg tak dapat diungkap dengan kata2 tapi diterjemah through the heart. From heart to heart. Aku dapat rasa yg dy masih sygkan aku lagi dan tak boleh lupakan aku. That's my feeling. Betul atau tak wallahualam.. Aku mmg sayangkn dy sampai sekarang. Aku dh cuba, cuba lupakan. Bukan lupakan dy sepenuhnya tapi aku nk lupakan apa salah dan silap sepanjang our relationship dulu. Kosong kosong.
:') Kalau peluang itu diberi sekali je lagi.... :'/ Izinkn sy menebus kembali kesilapan lalu. Sy terlalu rindukan awak sangat-sangat-sangat-sangat. :'(