Sunday 6 July 2014

TERINGIN NAK GET BACK :(

Assalamualaikum .. Dear diary :( Hurmm tetiba rasa nk update psl dy hri ni.. Malam tdi.. Aku mimpi dy :'( urm. Kan bgus kalau mmpi tu btul2 jdi.. Ak mmpi dy dtg..urm dan dh maafkn sgala ksalahan ak.. Dan kmi get back mcm dlu.. Ak mmg tak nk bangun masa tu sbb ak x nak akhiri mimpi tu. :'( Bila ak bgun, " kenapa ni semua mimpi?" Aku fkirkan ianya kenyataan. :( urm. Susah sgt nk melupakan perasaan ni ya Allah :'( Izinkan aku mencintainya dalam diam. Kerna itu yg mmg terbaik buatku dan juga mungkin buat dirinya. Sungguh sukar utk aku lupakan segalanya. Aku amat menyayangi dia.. Aku tak mampu memberitahu dy.. Mungkin dy tahu. Peluang kedua itu telah ak siakan.. Kali ini mungkin tiada lagi peluang utkku menebus kembali kesalahan aku. :') Sekiranya peluang itu ada... Urmm. Awak, SAYA TETAP SAYANGKAN AWAK.. Ya Allah, sampaikanlah salam rinduku buat dia sehingga menjadi kerinduaannya. Amin.