Monday 27 April 2015

CORETAN KHAS BUAT KMPIANS

ASSALAMUALAIKUM AGAIN.. ^_^

Hangpa, ada satu benda aku nak cakap ni...
As an admin group KMP, aku nak ucap jutaan terima kasih sebab join group ni.. ^_^
Tak terkecuali jugak kepada yg dh left group, thanks also cause being my friend even sekejap..
Sejak tertubuhnya group ni, aku rasa happy gila2 gelak sorang2 bila pegang fon, baca noti hangpa.. Haha.. Hangpa memang sporting gila2 dan gelong !!
Aku rasa mcm dah kenai hangpa 10 tahun tau dak walaupun aku x kenai hgpa lagi in reality..hehe
Seriously, heart broken aku tu aku dah blh lupakan.. Kalau dulu, tengah2 malam tidoq bertemankan air mata sbb ingat kt org yg x hargai aku.. Tapi bila adanya hangpa, aku tidoq bertemankan Bad. *eh* hahhahahahahahahahahahah kidding., bertemankan gelak tawa sebenarnya hehe.. :-D
and lastly, I hope kita boleh jd geng di kmp nnti :)
Walaupun kita jauh terpisah nanti, persahabatan ini kekal sampai bila-bila..
Fatin, Una, Ecah, Jun, Asma,

SAYANG HANGPA SEMUA :-*
*FLYING KISS*

Yang benar,
Admin Nani.