Monday 12 October 2015

AKU JATUH.

Assalamualaikum para pmbaca sekalian.. Sejak stay matrik ni baru first time ak update blog hmm  .. Dengar tajuk mcm sedih kan. Hmm mmg ak sedih pn.. baru je lps UPS.. Seriusly ak tak expected yg result ak seteruk tu.. Tapi kalau ak x terima maknanya aku melawan takdir qada dan qadar Allah.. 😢 Aku tak tahu apa perlu ak buat.. Ak lemah life di sini.. Di sini ak perlu mencari kekuatan.. suatu kekuatan yg blh bangkitkn ak kembali dari kegagalan itu.. 😭 Aku mencari ketenangan hati di sini.. aku perbaiki diri ini yg naif.. yg lupa akan suruhan Illahi.. Aku mula berubah diri.. Aku masih tercari2.. Allah bantulah aku... aku lemah.. aku tak sanggup melihat masa depan ak terkubur.. cita2 aku terkubur..  segalanya musnah.. aku tak nak kecewakan org yg beri harapan tinggi pada aku.. Ak tewas dgn life di sini.. masa, kerja.. ak x mampu agih dgn baik.. Now tinggal beberapa hari lagi sblum PSPM . ak cuma berusaha seperti org lain. namun ak tak tahu sana ada ak boleh buat yg trbaik atau tidak.. Ak hanya mghrpkan pertolongan ajaibmu Allah.. berilah ak masa yg ckup utk habiskn smuanya  .. dan lapangkanlah fikiranku utk terima apa yg ak pelajari amin 😞😞😞