Thursday 7 August 2014

TERUS TERANG :)

Td bru lps wasap dy... Tetibe je dy ckp I will miss u.. Then ak ckp la ak pn rndu dy jgak n ak akn tggu dy :) Insya Allah. Ak x blh pendam dh..dh lama terbuku dlm hti.. Ak pn ckp yg ak sayang dy sgt2. Dan dy bls blk ??? :')) Itu yg aku impikan. Even da byk kali ak gaduh dgn dy, byk kli kata putus dri mulut dy tpi ak tahu n dpt rsa yg kami love each other lagi.. Entah sush nk ckp perasaan aku ni.. Hati aku mcm sedang berbicara dgn hati dy.. Dan dari hati tu la luahan perasaan mcm td terkeluar dri mulut masing2, eh bukan mulut.. Melalui coretan dlm wasap. Ececehhh. :) Sebenarnya susah nk berterus terang mcm ni.. Nk tulis I love u kt dy tu terketar2 je tgn aku..  Hurmm.. Yg penting skrg ni aku thu yg dy masih sygkn aku. Terima kasih sbb awk sentiasa bg peluang kt sy.. :'( Sy mintak maaf atas segala kesalahan saya pd awk.. I will wait for you.. I will miss u and i will love u forever. InsyaAllah.