Thursday 25 August 2016

CONFESSION REPLY BUAT SAHABAT

Assalamualaikum. Haa entry kali ni special sikit. Nak reply confession yg sorang kawan aku ni buat. Haii yang tengah membaca tu. Ok firstly nak cakap thanks sebab berani confess kat aku haha. Bukan apa, kita dh kawan lama tapi haram sorang pun tak pernah confess psl friendship 😂 Nak kata pos gambar berdua dgn caption friend till jannah mmg tak ah kan. Sebab selfie dgn hg pun tak pernah bhahaha. Hm well i'm soo touched lps baca tu. U're really my true friend dari sekolah rendah sampai lah menengah. Mmg betul pn hg sorang ja yg blh buat aku gelak sbb dulu kan org knal aku jenis stick to the one bila brkawan. Bila pikir balik entahlah asal aku susah sgt nk bergaul dengan semua orang kan 😂 Masa berlalu bgitu cepat. Kita pn terpisah bila masing2 bawa haluan ke matrik. And I want everyone to know that Mahani yg skrg dh tak mcm dulu 😅 Haha. Sebab now, I can laugh with everyone and buat org gelak dgn lawak hambar aku. Yeah I'm a funny person, more happy and cheerful now. Maybe dlu nmpk mcm nerd sangat en aku. Kahkah 😂 Since matrik laa byk ubah aku. Kawan2 matrik, classmate. Smuanya aku dh blh rapat n tak stick to the one mcm dulu dah. Alhamdulillah sebab ni la antara aim aku. Penat jugak jadi pendiam and pemalu orgnya sbb tu nk tukar personality kihkih. 😌 Hm ape lagi eh. Taktau nk confess apa. Cuma nk cakap thanks sebab jadi orang terpenting dlm hidup aku dan jd pendengar yg setia trhadap masalah aku. 😊 Kalau dah berjaya jadi engineer jgn lupa aku pulak. 😆 Wish you good luck in your studies kat UTHM sana. Huhu. May our friendship last longer.

From, your best friend.

p/s : Ramai kengkawan matrik and sekolah yg nk sambung ambik engineering, but aku still with my passion which is Biology, tak pernah berubah hati untuk ambik fizik as my choice in future. 😂 But I admitted that physics is quite fun to learn. Sebab tak berani cabar diri haha. Ni pun mujur A- tertulis kat gred purata aku dan aku pun tak tahu mana datangnya A- sbb aku jawab tah pape. Mungkin rezeki.  😂

Ok lah dh nk tdo . Penat ni kemas baju utk gerak Ganu esok. Sis gerak luh pape roger k. Bye.